2012. május 16., szerda

Harmadik fejezet

huhúúúúú és irány Boston.Ez egy rövidke fejezet,de remélem tetszeni fog..


3.fejezet.
Amint a gépem leszállt a Bostoni reptéren, én rohantam is kifelé. Csak Savannah tudta,hogy ide jövök mielőtt Damonékhez mennék.
- Szia Savannah!
- Reira - Tárt karokkal rohant felém,szorosan magához ölelt és oda súgta a fülembe .- Annyira hiányoztál,mindenkinek!
- Ti is nekem. Tudják,hogy jövök?
- Azt kérted,hogy legyen titok. Az volt.
Beszálltunk a kocsiba és száguldottunk is a központig. Rég nem jártam itt se de hát ezt is kell. Gyönyörű az új főhadiszállás főleg így, hóval fedve. Mikor elindultunk a lift felé megkértem Savannaht, hogy inkább kívülről menjünk. Bele egyezett és mikor jöttünk ki a garázsból akkor jött Dante is. Egyenlőre nem szúrt ki és ezt kihasználva elbújtam egy bokor mögé. Savannah nem értette miért teszem. Én ezzel mit sem törődve gyúrtam egy nagy hógolyót és tarkón dobtam vele.
- Savannah! Ezt miért?
- Mert  nem Savannah vagyok .- Felálltam a bokor mögött és néztem a férfit akit régen mindennél jobban szerettem. Akiért mindenem feladtam volna még a nemességemet és a vagyonomat is. És akivel egy új élet köt össze örökre. Egy fiú akiben Dante és az én vérem csörgedezik. Az emlékek tömegéből Dante meleg ölelése rántott ki.
- Nem hiszem el ,hogy itt vagy. Hogy kerülsz ide?
- Jobb híján repülővel .- Az ugratásomat meleg mosollyal jutalmazta,egy olyannal ami annyira hiányzott már.
-A többiek tudják,hogy jössz?
- Tudtommal nem.
- Akkor gyere be mindekinek tudnia kell,hogy hazajöttél!- Nem tudtam hova tenni Dante reakcióját de majd később kielemezem. Most mindenki nekem örült. Folyamatosan faggat mi történt velem eddig és ők is meséltek mi történ „itthon” míg nem voltam itt. Olyan öröm szállt meg amit azóta nem éreztem mióta elmentem innen.
- Úristen!Nekem őrségben kellene lennem. Velem jössz?-Dante aggodalmasan pattant fel.
- Miért ülünk még itt ha munka van?
Kint fel sem tűnt,hogy besötétedett legalábbis a forgalmat illetően. Pár perce lehettünk úton mikor kiszúrtunk egy vámpírt aki láthatóan nem ura magának és meg foglya ölni az áldozatát. Az ilyen vámpírokat itt vérszopóknak nevezik és irtani kell őket mert a végén ők irtják ki a vámpírokat.
- Mi történt ezzel a környékkel?Régen biztonságos volt.
- Igen csak te idők közben elmentél és a biztonság is.
Félre álltunk és kiszálltunk. Oda rohantunk a vérszopóhoz az első mozdulatával falhoz vágott én pedig tehetetlenül rogytam a földre,de nem bírtam felkelni. Csak Dante hangját hallottam.
- Reira!Mi van veled?Kelj már fel!REI!
Még halottam pár beszélgetés foszlányt. Mikor magamhoz tértem mindenki engem nézett.
- Most már jól vagyok. oké?
- Nem oké. Mikor ettél utoljára?
- Talán egy hete.
- Te nagyon hülye vagy .- Lucan hangja zengett a szobában.
- Köszönöm a bókot Lucan. Tudod nem igen volt időm.
- Hol jártál mielőtt ide jöttél?
-A régi iskolámban.
- És ott nem adnak enni?- Farkasszemet néztünk míg Dante közbe nem lépett.
- Nem akarom megzavarni az „intim” pillanatot de Rick hívott.
- Mikor?
- Tegnap. Nem is tudta,hogy itt vagy. Nem szóltál neki,de miért?
- Nem is tudom.
- Meglepődött,hogy itt vagy és ide tart.
- Mikor érkezik?
- Ma reggelre várjuk. Még kábé 1-2 óra és itt van. Tess kimegy érte.
- Én viszont indulok tovább.
- Meg sem várod Ricket?
- Nem. Nem kell a fejmosása. Gondolom elmondtátok neki mi történt velem. Nincs kedvem hallgatni az okoskodását.
- Rei a fiúnk vágyik a családi idillre de nem kaphatja meg ha te mindig menekülsz.
- Nem menekülök csak kitérek .- Miközben befejeztük a beszélgetést össze is pakoltam és kivitettem magamat Tessel a reptérre. Nem búcsúztunk el a többiektől mert megígértem,hogy hamar vissza térek. Szerencsére a reptéren pont elkerültem Ricket és csak a hátát láttam miközben köszönt Tessnek. Még hallottam az utolsó kérdését.
-Tess hol van anya?Azt hittem ki jön elém.
- Fordulj meg ott száll fel a gépére .- Már nem láttam Rick arcát csak az üzenetet a fejemben amit tőle kaptam.
- Hogy siklana ki a fogaskerék az agyadban!Maradj nyugton a seggeden, ha meg akarlak látogatni!!Hova a pokolba mész már megint?
- Nyugalom Rick! Mystic Falls-ba. Majd találkozunk.
- De…- megszakítottam a kapcsolatot és felszálltam a gépre. Ha szerencsém van még ma oda érek Damonhöz.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése