2012. május 30., szerda

Ötödik fejezet


Remélem mindenki nagyon várta már az új fejezetet.:) Bocsi a késés ért,igyekszek mihamarább még hozni nektek.Jó szórakozást Mystic Falls-ba.
18-as Korhatár!!Csak felnőtt olvasóknak!!!


Mire végeztem a fürdéssel a lány magához tért.
- Vér kell neki különben meghal.
- Nagyon jól tudom. Eric. De én döntöm el,hogy élhet-e vagy sem.
- Maga kegyetlen.
- Meglehet.
A lány feltápászkodott és rám nézett.
- Nagyon kérem grófnő,nem akarok meghalni. Még nem.
- Nem látom szükségét,az életben maradásának.
- Biztosan kéne egy testőr ön mellé. Emberként is kitűnő harcos voltam. Ha engedi,hogy átváltozzak még jobb lehetnék.
- Minek nekem testőr?
- Mint láttam nincs. És szerintem szüksége lenne ránk. Amit a tanács mondott mindenképpen.
Ezen elgondolkoztam,valóban lehet benne valami.
- Még meglátom. -A lány lélegzete elakadt,félt. - Még van 4 órája a haláláig. Addig rengetek időm maradt.
- Mi lesz a sorsuk Rei?
- Fogalmam sincs Stef.
Feljöttünk az alagsorból,ahol Damon dühöngve járkált fel alá.
 -Neked mi bajod?
-Hogy mi a bajom?Az a bajom Rei ,hogy egy csapat idióta támadt meg minket az előbb és ebből kettőt életben hagytál hátha jó lesz még valamire.
-Ez nem a te problémád.
-Az én házamban vannak szóval az én problémám is.
Nehézségek árán ugyan de sikerült leráznom. Kimentem az erdőbe a régi Salvatore birtokra. A terület hatalmas de a háznak csupán az alaprajzát jelölő falmaradványok vannak még,s azokat is levelek fedik. Mennyi minden történt itt néhány évszázaddal ezelőtt. Bálok és estélyek a  Mystic Falls béli előkelőségeknek. Bámulatosan szép éjszakák,itt az isten háta mögött. És most már vége van.-Hiretelen a hátam mögött zizegni kezdtek a falevelek. Egy igen mérges szempár nézett rám. Pillanatok alatt rájöttem,hogy valóban jól jönnének a testőrök. Morgás hallatszott, már a szagból rájöhettem volna,hogy farkas az illető de nem vártam meg ,hogy igazolja akár faját akár kilétét.Hazáig szaladtam,még az ajtó sem állított meg egyenesen az alagsorba mentem.
-Nina,Eric fel vagytok véve.-Bedobtam 4 tasak vért nekik.-De a kiképzés kemény lesz ám.
Nem vagyok ijed
ős fajta de ez ráébresztett,hogy nem ártanak azért a testőrök. És nem csak nekem Rick mellé is elférnének.
Ezen töprengetem miközben beálltam a zuhany alá.Holnap 10-re jön a gép amivel haza megyek.Hamar el telt ez a hét is.
-Hihetetlen milyen dzsuva van ebben az erd
őben.-Valaki bejött mellém a kádba.Nem tudtam ki az míg meg nem fordultam.Damon magasodott előttem meztelenül.Végig mértem a lábújától a csodásan kék szeméig.A balhénk után nem értettem mit keres itt de hamar megadta a választ.Szenvedélyesen megcsókolt és felkapott az ölébe.A meleg víz perzselte jéghideg bőrünket.Egy erőteljes lökéssel belém hatolt én pedig felnyögtem.Minden egyes porcikám remegett és nem csak a szextől.Arra vágytam,hogy Damon karjaiban maradhassak,örökre.Damon letett a kádba és lihegve néztünk egymás szemébe.
-Maradj velem itt.-Damon hangja betöltötte a zuhanyzót.
-Nem tehetem.Sok a dolgom még otthon.
-Ugyan,a hatalom nem lehet ennyire fontos.
-Itt nem a hatalomról van szó.
-Akkor?
-Ne kezd ezt kérlek.Nekem fontos ez.A szüleim királyn
őnek neveltek,és beteljesítem a kívánságukat ha ez lesz az utolsó dolog amit életemben teszek.
-Te még mindig nem nőttél fel igaz?Még mindig a szüleid irányítanak annak ellenére,hogy halottak.
-DAMON hogy merészeled?
Felállt és otthagyott a zuhany alatt.Hihetetlen ez az idióta.Vártam pár percet és én is kimásztam a víz alól.Felöltözésem után az utam az alagsorba vezetett a két új testőrömhöz.
-Nos ,hogy van a kis Nina?
-Remekül.Alig várja,hogy munkába állhasson.
-És ön Northman?
-Ha lehetek őszinte,én nem akarok az ön testőreként dolgozni grófnő.
-Díjazom az őszinteséget Northman. Én is csak kényszer miatt alkalmazom magukat és nem szívesen. Olyas valakire bízzam az életem aki nem szívesen teszi,megakart ölni és mind ezek tetejébe én vagyok az erősebb. De hát kell a látszat.-Elövettem a kulcsot a rejtekhelyről és kinyitottam a kamrájuk ajtaját. Eric értetlenül nézett rám.- Holnap kora reggel indul a gépünk. Menjetek fel a nappaliba. A kanapén elalhattok.
Mindketten kijöttek Nina kicsit álmoskás fejjel ugyan de gyorsan szedte a lábait. Én is aludni mentem reménykedve,hogy holnap békében válhatok el Damon-től. Nehezen ért el az álmok fellege,de nagy nehezen rám talált. Hajnalban a telefonom helyett Stefan  ébresztett.
-Rei dél van gondoltam felkeltelek.
- Hogy mi van???
-Nyugi csak viccelek. Van még elég időd elérni a gépedet.
-Menj a fenébe Stef!!
Magamra kaptam egy inget,csőgatyát és deszkás cipőt és beraktam a cuccaimat a bőröndömbe. Lemásztam a nappaliba ahol a reggeli csend helyett nagy zsivaj várt. Caroline-ék ott ténferegtek a kandalló előtt rám várva.
- Nektek nem kéne máshol lenni?  Mondjuk az ágyatokban?
-Nem,azért jöttünk,hogy elbúcsúzzunk tőled.-Caroline hangja elkeseredetten csengett.-Ugye látunk még?
-Persze.Amint lehet vissza jövök.-Átöleltem,majd utána sorra mindenkit.-Nos Nina,Eric indulunk.
Eric felkapta a bőröndömet és kivitte a taxinkhoz.Damon el sem köszönt tőlem,sőt azt sem tudjuk hol van. Nem baj,viselkedjen csak hisztis tinédzserként engem nem érdekel.Hirtelen megcsörrent a telefonom.Lord írt nekem egy sms-est.
„Hy baby!
Ha hazaérsz van egy oltári nagy meglepetésem és kellesz is hozzá. Szed haza azt a formás fenekedet.”
Mi a farnc?Lordnak elmentek otthonról??Mióta vagyok én „Baby”?
„Hol is kezdjem.Ha hazaér a ’formás kis fenekem’  akkor a te fejed lesz leszedve!Viselkedj az istenért!!”
-Grófnő a reptéren vagyunk.-Eric kisegített a kocsiból,majd kivette a csomagtartóból a csomagjainkat.
Az első utunk a foglaláshoz vezetett. Még két jegy beszerzése is problémát jelentett hát még az a kérésem,hogy ők turista osztályon lehessenek ne velem az elsőn. Ez a kacifántos ügyintézés csupán fél óránkba került,ami azt jelenti,hogy a csomagok elintézésére mindösszesen 25 perc áll a rendelkezésemre. Az őrök megigézése bizonyult az egyetlen megoldásnak. Éppen hogy csak elértük a gépet. Felszállás után reménykedtem benne,hogy pihenhetek még egy kicsit erre egy magas,szőke férfi veregette meg a vállamat.
-Hogy engedték be az első osztályra Northman?
-Emlékszik vámpír vagyok? Viszont maga elfelejtett valamit.
-És pedig?
-Nina és én nem tudunk a napon járni.Idáig is csak azért jutottunk el mert még nem kelt fel a nap.
-Oh tényleg,micsoda pech.Majd ha leszálltunk gondoskodok a dologról.
-Addigra késő lesz.
-Túl élnek egy kis fájdalmat.
-Mennyi idő múlva landolunk?
-12-14 óra. Pihenjen egy kicsit,a napozás előtt jót tesz.
Eric feldúltan ment vissza a helyére én pedig elégedetten dőltem hátra és aludtam el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése